W tym celu został ogłoszony specjalny plebiscyt na "Wyborową markę '89/'09 ". Projekt miał na celu wyłonienie prężnych marek, które mają szansę na osiągnięcie międzynarodowego sukcesu. W serwisie www.Newsweek.pl przez ponad miesiąc trwało głosowanie na najsilniejszą i najbardziej prężną markę, która ma szansę na powtórzenie sukcesu Wyborowej - jedynej polskiej marki, która na przestrzeni dziesięcioleci stała się marką globalną, obecną na ponad 90 rynkach na świecie.
Wśród pretendentów do tytułu "Wyborowa marka '89/'09" znalazło się dwadzieścia nazw własnych produktów lub firm, wyselekcjonowanych przez redakcję "Newsweeka", które mają już za sobą doświadczenia w ekspansji zagranicznej. Marka Dr Irena Eris uplasowała się na trzecim miejscu.
Warto dodać, że marka Dr Irena Eris znalazła się także po raz kolejny w zestawieniu Superbrands i jest jedyną polską marką kosmetyczną, która otrzymała ten tytuł po raz czwarty. W edycji Superbrands 2009, Dr Irena Eris umieszczona została w pierwszej piątce polskich marek i jest zdecydowanym liderem wśród polskich marek kosmetycznych. Wyróżnienie to oznacza uznanie jej jako jednej z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawanych na polskim rynku marek konsumenckich.
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris powstało w 1983 roku . Grupa zatrudnia ponad 800 pracowników, wytwarza około 2 milionów sztuk produktów miesięcznie, w ofercie ma kilkaset kosmetyków, a marka Dr Irena Eris jest jedną z najcenniejszych i najbardziej znanych polskich marek.
Działalność marki Dr Irena Eris skupia się na 4 filarach : ekskluzywnych kosmetykach Dr Irena Eris, Hotelach SPA Dr Irena Eris, Kosmetycznych Instytutach Dr Irena Eris oraz Centrum Naukowo - Badawczym.
Zobacz też:
Czytaj w Znam.to: Morderczy kokos