Pierwsze zdjęcie, które pojawiło się w magazynach modowych przedstawiało kobietę leżącą na łóżku i mężczyznę siedzącego obok, na krześle. W sieci szybko pojawił się skany i rozpoczęła się dyskusja. Niektórzy są zachwyceni klimatem i fotografią, która opowiada historię, a nie jest jedynie zdjęciem modelki z wielką torbą. Pojawiły się głosy, że Bottega Veneta zaczęła sprzedawać swoją markę, a nie poszczególne sukienki, czy akcesoria. Jednak przeciwnicy kampanii twierdzili, że zdjęcie jest nudne i nie ma w sobie nic z gustowny reklam marek luksusowych. Jednak może właśnie o to chodziło? Możliwe, że marka chciała się odróżnić od konkurencji.
Bottega Veneta kampania wiosna/lato 2010, Anya Kazakova, Sean O'Pry www.theartofcollaboration.com
Kolejne zdjęcia wyglądają na coraz bardziej rozmazane, a fotografia z Anyą Kazakovą trzymającą niebieską torebkę przypomina zdjęcie Anny Jagodzińskiej z kampanii Donny Karan . Czyżby to zachwyt 3-D, a może powrót do delikatności?
Znakomite światło sprawiło, że zdjęcia są subtelne, poetyckie i relaksujące. Tomas Maier , dyrektor kreatywny Bottega Veneta powiedział, że wybrali Nan Goldin , bo potrafi uchwycić intymność i takie są właśnie zdjęcia promujące najnowszą kolekcję marki na wiosnę/lato 2010 .
Bottega Veneta kampania wiosna/lato 2010, Anya Kazakova, Sean O'Pry fot. skan
Wiele osób myślało, że po raz kolejny twarzą kampanii została Anna Jagodzińska, jednak nową kolekcję promuje Anya Kazakova , której towarzyszy Sean O'Pry . Modele tworzą idealny tandem i to była jedyna rzecz, którą zgodnie przyznali Internauci.
Na stronie marki można obejrzeć film z sesji . Polecamy!
marka: Bottega Veneta
sezon: wiosna/lato 2010
fotograf: Nan Goldin
modele: Anya Kazakova, Sean O'Pry