Ta strona zawiera treści przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych
Sławna modelka wielokrotnie brała udział w rozbieranych sesjach m.in. Vogue, Interview, czy Love. Kate nie miała oporów przed pokazywaniem ciała, ani gdy było młoda, ani teraz mając 36 lat. Dlatego bez wahania rozebrała się do kampanii reklamowej biżuterii David Yurman na jesień/zimę 2010/2011. Czy jednak ten zabieg był konieczny?
Kate Moss w kampanii David Yurman jesień/zima 2010/2011 fot. mat. prasowe
Kate Moss z firmą David Yurman jest związana od kilku lat . Jej zdjęcia co sezon reklamowały markę, więc trzeba było zmienić dotychczasową stylistykę. Piękne zdjęcia widocznie nie wystarczyły, a wiadomo, że nagość sprzedaje się najlepiej. Dlatego postanowiono zaprezentować biżuterię na pięknym ciele Kate Moss.
Sesja odbyła się na plaży, a modelka pozwała nago "ubrana" wyłącznie w biżuterię z łańcuchów pochodzącą z najnowszej kolekcji na jesień/zimę 2010/2011. Na innym zdjęciu Kate stoi w wodzie, która zakrywa jej ciało. Na szyi ma piękny naszyjnik. Pozostałe zdjęcia klimatem przypominają poprzednie kampanie David Yurman. Zdjęcia promujące najnowszą kolekcję marki zrobił znany Peter Lindbergh , a sesja odbyła się na wyspie Saint-Barthélemy .
GALERIA !
Marka: David Yurman
sezon: jesień/zima 2010/2011
Modelka: Kate Moss
Fotograf: Peter Lindbergh