Niesamowita kampania Lane Crawford

Lane Crawford, najsłynniejszy dom towarowy w Hong Kongu specjalizujący się w dobrach luksusowych w tym roku obchodzi 160-lecie istnienia. Z tej okazji stworzono Heritage 160 i zrobiono niesamowitą kampanię.

Wyjątkowa rocznica wymaga wyjątkowej oprawy . Dlatego przedstawiciele Lane Crawford stworzyli kolekcję Heritage 160 i zorganizowali serię eventów prezentujących najnowsze trendy w modzie, sztuce i designie w harmonii ze wschodnimi wpływami. Do akcji przerabiania klasycznych trenczy Burberry oraz krzeseł zainspirowanych dynastią Ming zaproszono takie sławy z branży mody, jak Anna Dello Russo, Kate Lanphear, Cecilia Dean i Nina Garcia, a kolekcję limitowanych butów stworzyli najbardziej znani szewcy. Powstała też kolekcja ubrań zaprojektowana przez młodych, zdolnych projektantów. Dochód ze sprzedaży tych rzeczy zostanie przeznaczony na UNICEF .

kampania Lane Crawford - Heritage 160kampania Lane Crawford - Heritage 160 fot. lanecrawford.com

W obchodach jubileuszu ma pomóc niesamowita kampania zrobiona przez Pierre Debusschere'a, w której udział wzięli Rasa Zukauskaite i Oleg Antosik . Modele zostali sfotografowani w magiczny sposób. Zdjęcia wyglądają, jakby były rozmazane, ale mimo to widać niesamowite ubrania, które Rasa i Oleg mają na sobie m.in. przerobione przez sławy trencze Burberry i buty z limitowanych kolekcji Christiana Louboutina oraz Nicholasa Kirkwooda . Sesja jest magiczna i wyjątkowa. Delikatna, ale wpada w pamięć. To jedna z najciekawszych reklam sezonu jesień/zima 2010/2011.

GALERIA !

Lane Crawford Heritage 160 campaign video

Więcej o: