Nasz entuzjazm nie zmalał, gdy po tej wiadomości, odwiedziłyśmy stronę Diora osobiście. Jest teraz łatwiejsza w obsłudze, nawigacji, atrakcyjna dla oka, ale przede wszystkim oferuje nowe funkcjonalności: możliwość zakupu kosmetyków, interaktywną sekcję poradniczą i multimedialną, w której można obejrzeć między innymi reklamę marki z udziałem Charlize Theron , lub tę wyreżyserowaną przez Sophię Copollę promującą perfumy "Miss Cherie" .
Nowa odsłona kosmetycznej sekcji strony Dior.com dior.com/beauty
Jeśli będziecie mieć ochotę gruntownie przetestować witrynę , zachęcamy do przeczytania tekstów o historii marki, obejrzenia wideo z instruktażami makijaży i skorzystania z aplikacji, dzięki której system na podstawie nadesłanego zdjęcia, dobierze odpowiedni make-up zgodny z analizą kolorystyczną stylizacji.
Tu przetestujecie nową stronę marki Dior!
Więcej: