Isabeli Fontana twarzą Bottega Veneta

Isabeli Fontana nie może narzekać na brak pracy, bo w roku 2011 jest dosłownie "rozrywana". Po kampaniach Mango, Donna Karan i Dolce & Gabbana dołączyła do portfolio reklamę Bottega Veneta.

Piękna Brazylijka nie przestaje dominować. Ilość kampanii reklamowych, które zeralizowała w sezonie jesień/zima 2011 powiększyła się w niesamowitym tempie. Już wyprzedza koleżanki z branży. Isabeli oprócz sesji dla Donna Karan, Dolce & Gabbana, Escada, zapachu Estée Lauder Sensuous Nude i sieciówki Mango została również twarzą Bottega Veneta.

W sesji zrealizowanej pod okiem Douga Lloyda Isabeli towarzyszył przystojny Nicolas Ripoll. Para pozowała przed obiektywem Roberta Polidoriego w pięknych, stylowych wnętrzach. Modelka wcieliła się w wytworną elegantkę z fryzurą retro, która lubi wytworną klasykę i przepiękne torby. Sesja jest prosta, ale doskonale prezentuje to, co powinna, czyli rzeczy,m które marka będzie oferować w nadchodzącym sezonie.

Bottega Veneta

sezon - jesień/zima 2011/12

Fotograf - Robert Polidori

Modele - Isabeli Fontana, Nicolas Ripoll

Dyrektor artystyczny - Doug Lloyd

Więcej o: