Wystawa pokazywana jest w NAMOC (National Art Museum of China) i będzie czynna do połowy grudnia. Nie jest prostym zbiorem ikonicznych projektów Chanel , ale próbą zebrania wszystkich wątków, które złożyły się na tożsamość marki. Od dzieciństwa osieroconej Gabrielle 'Coco' w klasztornym domu dziecka, przez jej burzliwe życie w kręgach artystycznych Paryża, aż do wizji Karla Lagerfelda . W NAMOC wystawiono ponad 400 eksponatów - obrazy, rysunki, odręczne listy i notatki, filmy wideo, biżuterię i oczywiście stroje.
Podzielona na 5 części wystawa, wydaje się szczególne inspirująca w części poświęconej początkom Chanel. Wszyscy wiedzą, że występująca do dziś w kolekcjach Chanel kamelia to po prostu ulubiony kwiat Coco, ale mało kto słyszał skąd się wzięło logo marki. Tajemnicze literki C miały być inspirowane wzorem witrażu w klastorze Aubazine, przy którym funkcjonował sierociniec Coco.
Klasztor w Aubazine - źródło loga Chanel culture,chanel.com
Te i inne ciekawostki poznają widzowie wystawy, ale część z nich jest dostępna na odległość, na stronie www wystawy: culture.chanel.com.