Versace dla H&M Cruise - lookbook i film reklamowy

19 stycznia do sprzedaży internetowej trafi letnia kolekcja Versace dla H&M. Chcielibyście, żeby była dostępna w Polsce?

Jak wspominaliśmy, sprzedaż online w praktyce oznacza, że Versace Cruise dla H&M będzie dostępna tylko w kilku krajach świata. Większość z nas ma jakichś znajomych czy rodzinę w Wielkiej Brytanii czy Niemczech, więc teoretycznie modele z kolekcji są do zdobycia. Pytanie tylko czy warto sobie zadawać trud?

Lookbook z Abbey Lee Kershaw świetnie oddaje ducha kolekcji. Chwaliliśmy koszulkę nocną i szlafrok z kolekcji, ale nie da się ukryć, że pastelowe kolory i małe owocki są raczej kiczowate. Sprawę tylko pogarszają złote wykończenia, charakterystyczne dla Versace zygzaki. Jednak H&M nie wstydzi się infantylnego charakteru kolekcji. Lookbook go podkreśla - motywem przewodnim jest rozwiana wstążka przewiązana na wysoko upiętym kucyku modelki. Takie fryzury kojarzą się z dzieciństwem albo ze stylem lat 50., tu reprezentowanym też przez związaną w talii koszulę z krótkim rękawem i spodnie 7/8.

Mimo to, lookbook nie zachęca do zakupów. Nadal mamy ochotę głównie na bieliznę nocną i baletki, bo owocowe printy stosowane w nadmiarze mogą przyprawić o mdłości. Wyjątkiem od tej reguły jest oczywiście kolekcja wiosenna Dolce & Gabbana , obficie drukowana w owoce i... warzywa. W kwestii mody jesteśmy na nie, ale Abbey Lee na zdjęciu w stylu pin-up jest urocza!

A co Wy o tym myślicie? Macie już szczerze dosyć estetyki Versace?

GALERIA - LOOKBOOK

Cała kolekcja Cruise:

I jeszcze niezbyt inspirujący filmik:

 

Zobacz też: Powrót Lily Cole?!

Więcej o: