Seksowna kampania Just Cavalli z Moniką JAC Jagaciak

Kampania młodzieżowej marki Cavallego pokazuje nowe, bardziej rock'n'rollowe oblicze JAC.

Wczoraj pokazywaliśmy Wam kampanię Roberto Cavalli , a dziś pora na bardziej wyluzowaną markę projektanta Just Cavalli . Naszą uwagę przyciągnął oczywiście udział Moniki Jagaciak , która jako twarz kosmetyków Chanel rzadko reklamuje ubrania. Jej ostatnia kampania modowa - Dior Cruise 2012 - była wybitna. Czy zdjęcia dla Just Cavalli są równie udane?

Roberto Cavalli do kampanii zatrudnił Terry'ego Richardsona , podobnie jak projektant rubasznego wielbiciela kobiet. Styl fotografa jest kontrowersyjny, seksowny, a nawet obrazoburczy, ale mając taką opinię łatwo spocząć na laurach. Kampania Just Cavalli to właśnie taki typowy Terry. Nie dość, że pozuje jego ulubiona modelka młodego pokolenia - Lindsey Wixson - to jeszcze obecne są pozostałe elementy stylu: białe tło, lekko roznegliżowana, zbuntowana młodzież. Ładne i chwytliwe, ale już było. Zdjęcia Richardsona dużo lepiej sprawdzają się w edytorialach, gdy może sobie pozwolić na większą swobodę. W reklamowych zleceniach potrafi być po prostu nudny, jak w banalnych kampaniach, które robił dla Mango.

Na planie oprócz JAC i Wixson, pojawiła sie Ruby Aldrige, młodsza siostra aniołka VS oraz niegrzeczni chłopcy - Josh Beech i Benjamin Eidem. Wszyscy są piękni, a dziewczyny spowite w typowe dla Cavallego suknie boho, ale całość robi wrażenie portretów bananowej młodzieży. Dla JAC bardziej udana była kampania Dior Cruise , a dla Cavallego - bardziej subtelna kampania głównej marki z modelkami w różnym wieku.

GALERIA

Zobacz też:

Starsze i młodsze top modelki dla Roberto Cavalli: Naomi, Kristen, Karen, Daphne

Monika JAC Jagaciak twarzą kampanii Dior Cruise 2012

Więcej o: