Naomi Campbell piękna jak nigdy w kampanii PINKO

Kampania PINKO na wiosnę 2012 najbardziej udaną kampanią w historii marki?

O Naomi Campbell mozna powiedzieć wszystko, ale nie to, że wygląda jak kobieta po 40. Po kilku latach przerwy, w sezonie wiosna 2012 supermodelka powraca jako twarz włoskiej marki PINKO, zastępując w tej roli Carmen Kass .

Zdjęcia są zachwycające. Wykonali je prawdziwi mistrzowie czerni i bieli - duet Daniele Duella i Iango Henzi , najczęściej współpracujący z magazynami lifestyle'owymi. To oni sfotografowali kultową okładkę iD z Kristen McMenamy i najpiękniejszą sesję Gosi Beli , jaką kiedykolwiek widzieliśmy.

Kristen McMenamy na okładce iD, jesień 2010Kristen McMenamy na okładce iD, jesień 2010 skan iDMałgosia Bela w magazynie Muse, wiosna 2011Małgosia Bela w magazynie Muse, wiosna 2011 Muse via fashiongonerogue.com

Jak zwykle, Daniele & Iango zdecydowali się na zdjęcia oszczędne w formie, skoncentrowane na modelce. Szlachetnie piękno Naomi zostało wydobyte w 100 procentach. Prosty zabieg zabawy ze spódnicą solejką przyniósł zaskakujący efekt - supermodelka przypomina połyskującego motyla.

Zaskakujące jest, że 41-letnia modelka wygląda w nowej kampanii o niebo lepiej niż w tej sprzed kilku lat. Zobaczcie kampanię z 2007 r.:

Małgosia Bela w magazynie Muse, wiosna 2011Pinko

Czy różnica to tylko kwestia ciekawszej sesji zdjęciowej czy może pomoc Photoshopa? Trudno nam uwierzyć, żeby Naomi była tak porażająco idealna. Cóż, nie będziemy zupełnie zaskoczeni, jeśli Brytyjczycy zakażą publikacji tej kampanii. Prawdziwa czy sztuczna, bardzo przyjemnie patrzy się na zdjęcia Campbell , a i ochoty na wizytę w butiku PINKO można nabrać.

Zobaczcie sami w GALERII

Podoba Wam się nowa kampania Pinko czy jest zbyt sztuczna?

Zobacz też: Starsze i młodsze top modelki dla Roberto Cavalli: Naomi, Kristen, Karen, Daphne

Więcej o: