Anja Rubik jest bardzo niegrzeczna! Modelka została graficiarzem. Jak nowa rola wpłynie na wizerunek Polki?

Zobaczcie czarno-białe, klimatyczne zdjęcia.

Anja Rubik lubi wspierać niekonwencjonalne projekty. Tym razem polska modelka postanowiła wesprzeć amerykańską markę BLK DNM. W ofercie brandu znajdziemy przede wszystkim dobrej jakości, skórzane biker jacket , koszulki i bluzy z wymownymi hasłami i świetnie skrojone, dopasowane do sylwetki jeansy .

Najnowszym przedsięwzięciem firmy jest akcja "Freedom of Expression" . Zaproponowany przez BLK DNM oryginalny koncept spodobał się Anji na tyle, że modelka postanowiła wystąpić w ich kampanii. Autorem zdjęć jest projektant dyrektor kreatywny marki - Johan Lindeberg.

Zdjęcia zrealizowano na ulicach Nowego Jorku. Ich estetyka nawiązuje do lat 90. Ujęcia są bardzo wyraziste. Podoba nam się ekspresja Rubik . Raz jest melancholijna i subtelna, innym razem wciela się postać niegrzecznej dziewczyny, malującej na murach graffiti. Taki wizerunek podopiecznej D'Vision bardzo nam się podoba, a wam?

Więcej zdjęć znajdziecie w naszej GALERII.

Instagram/anja_rubikInstagram/anja_rubik Instagram/anja_rubik Instagram/anja_rubik

fot.Johan Lindebergfot.Johan Lindeberg fot.Johan Lindeberg fot.Johan Lindeberg

Więcej o: