Michelle Williams pozująca dla Petera Lindbergha z torbą Louis Vuitton w dłoni - takie zdjęcia widzieliśmy już dwukrotnie. Jednak na jesień 2014 Louis Vuitton przygotowało zupełnie nową odsłonę kampanii. Zniknął wamp z czerwonymi ustami, zniknęły koronki z sezonu FW13 i mocne kolory z wiosny 2013. Pozostaje popularna i dyskretna torebka "Lockit" oraz muza - niezawodna Michelle.
Michelle Williams dla Louis Vuitton 2014 mat.promocyjne
Louis Vuitton wiosna-lato 2014, fot. mat.promocyjne
Aktorka, która wiele razy inspirowała fotografów mody (m. in. na okładkach AnOther i Harper's Bazaar ) ma bardzo plastyczną urodę, charakterystyczną dla profesjonalnych modelek. Tym razem jej wizerunek jest bardzo naturalny i słodki. Nawiązuje do motywu babydoll czyli uroczej kobiety-lalki w sukience o linii A. Michelle Williams pozuje z bardzo delikatnym, wręcz rozbielonym make-upem. Na sobie ma wełnianą sukienkę i sweter z golfem - elementy sylwetki, która otworzyła pierwszy pokaz Nicolas Ghesquiere dla Louis Vuitton . Symbol nowego początku?
Louis Vuitton jesień-zima 2014/15 EAST NEWS
EAST NEWS
Kolekcja Nicolas Ghesquiere'a to ukłon w stronę lat 70., respektujący nawet mało twarzową paletę tamtej epoki. Patrząc na Michelle Williams w wersji retro nie możemy się powstrzymać od skojarzeń z Twiggy - modelką i gwiazdą, która zdominowała estetykę przełomu lat 60. i 70. Jedyny minus studyjnej kampanii to smutna mina aktorki. Jestem pewna, że śliczna pastelowa torba z linii "Capucines" potrafi wywołać uśmiech.
Nowa kampania Michelle Williams dla Louis Vuitton w GALERII >>>