Najpierw dyrektorowi kreatywnemu marki udało się namówić do wspólnego projektu Burberry Kate Moss i Carę Delevingne (wywołało to ogromne poruszenie w branży), teraz trzy miesiące później w jednej kampanii występują dwie inne brytyjskie gwiazdy - Naomi Campbell i Jourdan Dunn. Duet równie wyjątkowy jak w przypadku Moss&Delevingne . O Naomi mówi się, że jest mentorką młodszej o 20 lat koleżanki, z kolei Jourdan, bywa nazywana następczynią długonogiej 44-letniej piękności.
Choć dziewczyny nigdy nie kryły swojej wzajemnej sympatii i na bankietach często pozowały razem do zdjęć, to jeszcze nigdy nie miały okazji ze sobą pracować... Na takie połączenie zdecydował się dopiero Christopher Bailey. Projektant, który zaproponował modelkom udział w kampanii Burberry, tak wytłumaczył swoją decyzję:
Ciemnoskóre modelki pozują przed zaprzyjaźnionym Mario Testino , który jest również autorem kampanii z Kate i Carą w roli głównej. Przytulone gwiazdy przed obiektywem Testino prezentują klasyczne sety z linii na wiosnę 2015. W ponadczasowych, kultowych już trenczach, z przerzuconą na szyi apaszką i kuferkiem w tradycyjną kratę, Naomi i Jourdan zadają szyku i klasy. Dziewczyny na planie żartowały, śmiały się, a więc zachowywały się bardzo naturalnie. Na zakulisowym nagraniu wideo dostrzegamy, że ich wzajemne relacje są naprawdę bardzo bliskie...
O tym jak układała im się współpraca na planie, Naomi opowiedziała portalowi Vogue.
Co więcej, przy okazji sesji, Mario Testino zrobił Naomi zdjęcie w samym ręczniku i szlafroku do swoje albumu #TowelSeries.
TowelSeries Mario Testino
Mario Testino
Zajrzyjcie do naszej GALERII , znajdzie tam kampanijne i zakulisowe ujęcia.