David Beckham dla H&M: gwiazda piłki prezentuje bieliznę i linię Modern Essentials. Tęskniliście?

David Beckham znów pozuje dla H&M, tym razem nie tylko w bieliźnie. 39-latek na sportowej emeryturze coraz lepiej radzi sobie w roli modela.

David Beckham był bohaterem jednej z najgłośniejszych kampanii w historii H&M. Perfekcyjne ciało i seksowne tatuaże sprawiły, że jego sesje reklamowe bielizny (H&M Bodywear) stały się kultowe. Gdy Calvin Klein zaprosił do współpracy Justina Biebera powstały zdjęcia utrzymane w bardzo podobnej stylistyce. Wizualny cytat był najwyraźniej zamierzony, bo graficy posunęli się nawet do powiększania mięśni i... męskości wokalisty w Photoshopie. David Beckham nie musi się jednak martwić o młodszą konkurencję - nawet o własnych synów, który występują w kampaniach takich marek jak Burberry i Reserved . Wciąż wygląda świetnie, a umiejętnością pozowania nie ustępuje profesjonalnym modelom. Na jego korzyść działa też rozpoznawalność - coś, czego brakuje nawet najsłynniejszym twarzom męskiego modelingu. O nowej kampanii dla H&M David Beckham powiedział:

Jestem podekscytowany, że mogę kontynuować moją współpracę z H&M i rozszerzyć ją o selekcję moich ulubionych modeli z wiosennej kolekcji Modern Essentials. Każdy element to nowy klasyk garderoby, który wzbogaci szafę każdego mężczyzny w wielkim stylu.

Wśród wybranych przez byłego piłkarza współczesnych klasyków jest m. in. biała koszula ze stójką, sportowy garnitur oraz lekko taliowany prochowiec.

David Beckham dla H&M Bodywear i H&M Modern Essentials - zdjęcia z kampanii w GALERII

Więcej o: