La Mania Joanny Przetakiewicz kontynuuje podbój brytyjskiego rynku. Niedawno polski dom mody wszedł do oferty luksusowego domu handlowego Browns , który od lat 70. kształtuje gusta zamożnych londyńczyków. Jako pierwszy lansował w Wielkiej Brytanii kolekcje Giorgio Armani, Donny Karan, Missoni... Ubrania La Manii jeszcze w lipcu pojawią się w kolejnym prestiżowym butiku Wysp - Matches Fashion.
Premiera kolekcji La Mania w domu handlowym Browns w Londynie mat. prasowe La Mania
mat. prasowe La Mania
W tej sytuacji nie dziwi fakt, że kampania kolekcji jesień-zima 2015 pomyślana jest tak, żeby zainteresować brytyjskiego odbiorcy. Sesja odbyła się w kamienicy w Londynie, a jej gwiazdą została rozpoznawalna za granicą polska modelka Marlena Szoka . Klientki skusić ma jednak przede wszystkim nazwisko Sarah Harris , stylistki i redaktorki działu mody w brytyjskim "Vogue'u". Harris to popularna postać brytyjskiego świata mody, a jej styl, oparty na dżinsach, koszulach i bardzo drogich szpilkach, uchodzi tam za wzorcowy. Dla La Manii stworzyła stylizacje podkreślające inspiracje latami 70.
Na zdjęciach Agaty Pospieszyńskiej pokazano ubrania z miękkiego zamszu, przezroczyste szyfony odsłaniające piersi i wyszczuplające sylwetkę spodnie dzwony. Wyeksponowany jest dekoracyjny motyw przewodni całej kolekcji - koń wyszywany z błyszczących koralików - oraz szpilki marki Aquazzura, sprzedawane w butikach La Manii.
ZDJĘCIA - KAMPANIA LA MANIA JESIEŃ-ZIMA 2015
Nowej kampanii La Manii towarzyszy film reklamowy autorstwa młodego artysty Pitra Krzymowskiego:
Foto: Agata Pospieszyńska/AF PHOTO Modelka: Marlena Szoka/ Avant Models Fryzury: Roku Roppongi/OCR Creations Makeup: Karina Constantine Stylizacja: Sarah Harris/Vogue UK Retusz: Karolina Koza
Partner - materiał
białe sukienki w stylu marki la mania