Te zdjęcia mogłyby przedstawiać Brigitte Bardot AD 1970 na wycieczce po amerykańskich przedmieściach. Jednak to współczesna kampania H&M . Supermodelka Lara Stone prezentuje flagowe modele jesiennej kolekcji, które w sklepach pojawią się już pod koniec wakacji. Uroda Holenderki idealnie pasuje do stylu retro - już w 2011 r. "Vogue" próbował ją wykreować na symbol lat 70.
Lara Stone w "Vogue UK" październik 2011 Alasdair McLellan / Vogue UK
Alasdair McLellan / Vogue UK
W jesiennej kampanii H&M bardzo zadbano o drobiazgowe odtworzenie tamtej epoki. Lara Stone pozuje na opierając się o zabytkowego Forda, na tle charakterystycznej niskiej zabudowy amerykańskich przedmieść. To modelka ma na sobie stylizacje w całości oparte na fasonach z modnej dekady. Takie dzwony, kozaki z luźną cholewką, płaszcze i golfy nosiły ikony lat 70. Podobne kolekcje przygotowały na jesień inne sieciówki, w tym Zara , ale ta z H&M jest nieco tańsza. Na podstawie brytyjskich cen możemy oszacować, że dżinsowe dzwony będą kosztowały ok. 170 zł, kwiecisty kombinezon - ok. 89 zł, a płaszcz z ekozamszu - ok. 290 zł. Pierwsze modele z jesiennej kolekcji mają trafić do sklepów H&M jeszcze w sierpniu.