W niecierpliwym oczekiwaniu na patchworkowe sztuczne futro Mohito reklamowane przez Zuzannę Bijoch , przyglądamy się droższej linii polskiej marki. Gold Label to wyższe ceny, bardziej eleganckie wzornictwo (często w stylu wieczorowym) i, przede wszystkim, lepsze jakościowo materiały. W bluzkach wiskozę zastępuje jedwab (ew. tańszy jedwab miedziowy), skaj - skóra naturalna i zamsz, a swetry dziane są z wełny i moheru zamiast akrylu. Ceny Gold Label nie są już takie atrakcyjne jak w głównej linii, ale dzięki kolekcjom typu premium Mohito udało się zdobyć nowe, bardziej wymagające klientki.
Mohito Gold Label jesień-zima 2015 mohito.com
mohito.com
W tym sezonie Mohito chce przekonać swoja bardziej zamożne klientki do stylu militarnego. Dominuje czerń i zieleń khaki, a sukienki mają drobny wzór, który z bliska okazuje się być... mini-moro. Nawet pod cekinami najbardziej wieczorowej z propozycji kryje się schemat maskujących barw.
Projektując bawiliśmy się ideą kamuflażu i nasza propozycja jest przewrotna - maskujące motywy miały za zadanie uwydatnić najpiękniejsze kobiece atuty - mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.
Jeśli militaria się nie sprawdzą, zawsze zostają inne wątki nowej kolekcji Gold Label - modny zamsz, świetna sukienka typu bodycon , skórzane dodatki w kontrastowych odcieniach miedzi czy cegły. Część kolekcji trafiła już do sprzedaży, możemy więc podać orientacyjne ceny: skórzana ramoneska kosztuje 599 zł, sukienka z cekinami 299 zł, a za jedwabną koszulę trzeba zapłacić 219 zł.
Więcej zdjęć i cen Mohito Gold Label w GALERII