Żeby sprzedać ubrania nie wystarczy już słynna top modelka w kampanii. Teraz wypada, żeby piękność wystąpiła jeszcze w roli projektantki. Anja Rubik stworzyła własną kolekcję dla Mohito oraz linię butów dla Giusppe Zanotti . Kate Moss wystarczyło pomysłów aż na 14 sezonów w sieciówce Topshop . Jednak najchętniej modelki zabierają się za bieliznę (Gisele Bundchen , Natalia Vodianova , Elle Mcpherson itd.). Do grona projektantek seksownych koronek dołączyła właśnie Naomi Campbell . Kto lepiej nadaje się do tego zadania, niż twarz marek Agent Provocateur i La Perla ?
Naomi Campbell w kampanii Agent Provocateur wiosna-lato 2015 mat. prasowe Agent Provocateur
mat. prasowe Agent Provocateur
45-letnia supermodelka nawiązała współpracę z włoską marką Yamamay Lingerie . Kolekcją nosi tytuł #IAmNaomiCampbell, tak jak konto supermodelki na Instagramie . Brytyjka zaprojektowała siedem kompletów w ciemnej, zimowej kolorystyce, w skład których wchodzą nie tylko biustonosze i figi, ale i podomki i halki.
Bieliźniane projekty Naomi można kupić taniej niż modele innych reklamowanych przez nią marek. Najtańsze biustonosze z linii #IAmNaomiCampbell kosztują w przeliczeniu ok. 125 zł, najdroższy jest szlafrok w formie kimona za ok. 250 zł. Kolekcję promuje sesja zdjęciowa samego Mario Testino . Dla zainteresowanych - Yamamay wysyła do Polski.