Co robi Cindy Crawford gdy złośliwi zarzucają jej utratę zgrabnej sylwetki i dorabiają cellulit w Photoshopie ? Występuje w najseksowniejszej kampanii od lat i to u boku równie dobrze "zakonserwowanych" koleżanek. Magia marki Balmain sprawiła, że na planie spotkały się trzy najpotężniejsze supermodelki: 49-letnia Cindy Crawford oraz 45-letnie Naomi Campbell i Claudia Schiffer . Wszystkie mają ostatnio pełne ręce roboty - Naomi nigdy nie zwolniła tempa, a Cindy i Claudia korzystają z nowej fali popularności supermodelek. Każda z nich zdążyła już wziąć udział w którejś z licznych okolicznościowych sesji przypominających fenomen ikon lat 90 .
Eva Herzigova, Naomi Campbell i Claudia Schiffer we wspólnej sesji dla Vogue Turkey, listopad 2014 Vogue Turkey, XI 2014
Vogue Turkey, XI 2014
W kampanii Balmain na wiosnę 2016 po raz pierwszy oglądamy dojrzałe Naomi, Cindy i Claudię jako tercet. Choć styl marki mocno nawiązuje do przepychu przełomu lat 80. i 90., nie spodziewaliśmy się, że właśnie ten dom mody sięgnie po powracające w pełnej glorii gwiazdy. Dowodzona przez zaledwie 29-letniego Oliviera Rousteing marka doczekała się rekordowych wyników finansowych dzięki intensywnej promocji w mediach społecznościowych oraz wsparciu młodych gwiazdek - sióstr Jenner, Gigi Hadid, Rihanny.
Steven Klein / Balmain
To nowy rozdział dla Balmain. Wielu ludziom wydaje się, że Balmain to tylko social media i Instagram, ale ta marka ma duszę i charakter, nie chodzi tylko o followersów. Chodzi o miłość i marzenia. Myślę, że dzięki tej kampanii pokażę, że wracamy do korzeni. Ta kampania mówi o tym, dlaczego kocham modę i te trzy kobiety są tego najlepszym przykładem - dość pokrętnie tłumaczy zmianę kierunku młody projektant.
Dla Rousteing supermodelki są dalekim wspomnieniem z dzieciństwa - ich zdjęcia wieszał sobie na ścianie jako mały chłopiec. Teraz nie tylko je ubrał (rozebrał?), ale i miał okazję się z nimi sfotografować. Zatrudnienie dojrzałych piękności to rozsądna zmiana kierunku dla Balmain , łączącego dotąd młodzieżową estetykę z bardzo "dorosłymi" cenami (najbardziej strojne minisukienki potrafią kosztować ok. 50 tys. zł). Czy uda się przekonać do stylu marki kobiety po czterdziestce? Wiosenna kolekcja składa się głównie z modeli z transparentnej siateczki, odważnie prezentujących piersi i pośladki. A te chętnie noszą głównie... supermodelki.
CINDY CRAWFORD, NAOMI CAMPBELL I CLAUDIA SCHIFFER W KAMPANII BALMAIN - ZDJĘCIA
Tak Naomi Campbell promuje własną linię bielizny:
Zobacz także: