RISK made in Warsaw z nową zaskakującą inicjatywą. Dziewczyny stworzyły kaptury do słuchawek Sony

Jeśli słuchamy muzyki na porządnych słuchawkach, powinniśmy im zapewnić odpowiednio modną oprawę - przekonuje RISK.

RISK , marka Antoniny Sameckiej i Klary Kowtun, to jeden z przykładów spektakularnych sukcesów polskiej mody ostatnich lat. Z małej marki przewijającej się na targach, wykluł się silny brand, hit zakupowych platform internetowych, z własnym butikiem stacjonarnym w centrum Warszawy. Sekret sukcesu? Dziewczyny wyprzedziły modę na dres, słyną też z niestandardowych działań marketingowych. Swoją markę promowały na Open'erze, w Stanach zasłynęły linią inspirowaną judaizmem, do współpracy przy linii sportowej zaprosiły popularną trenerkę Katarzynę Wolską...

Teraz przyszedł czas na Sony. Najnowszy pomysł na współpracę, to stworzenie linii uniseksowych szalikokapturów zgranych z nową linią słuchawek "h.ear on". Szaliki powtarzają kolory słuchawek, a ich fason sprytnie eksponuje nowy gadżet. A jest co eksponować, bo metaliczne barwy są świetne, a same słuchawki mogą uchodzić za obiekt luksusowy. Cena w zestawie z szalem "Nonszalancja" od Risk to 769 zł. Walentynki na bogato?

ZDJĘCIA - kolekcja RISK Made in Warsaw + Sony

Pamiętacie, jak RISK stworzyło suknię ślubną z szarej dresówki?

Zobacz wideo
Więcej o: