Si-Mi , jeden z butików położonych przy luksusowej ulicy Mokotowskiej w Warszawie, właśnie rozpoczął współpracę z Joanną Horodyńską . Popularna wśród gwiazd i stylistów marka celuje w indywidualistki, "niegrzeczne dziewczyny nie bojące się wyrażać siebie poprzez zadziorne, wyraziste ubrania". Do tej grupy klientek ma dotrzeć Joanna, której stylizacje wzbudzają skrajne emocje. Krytyka mody uwielbia jej brawurę, portale plotkarskie lubią wyśmiewać upodobanie do luksusu i niestandardowe rozwiązania. Jednak Horodyńska dla Si-Mi to trochę inna Horodyńska - bardziej łagodna, bardziej klasyczna. Motywem przewodnim jest denim, z którym stylistka eksperymentuje coraz częściej (wystarczy spojrzeć na jej zdjęcia z pokazu Roberta Kupisza ).
Joanna Horodyńska na pokazie Roberta Kupisza AKPA
AKPA
W kolekcji Horodyńskiej dla Si-Mi można zauważyć dwie tendencje - sportowy luz i romantyzm, reprezentowany tutaj przez bluzki i sukienki z obniżonymi ramionami. Najmodniejszy dekolt hiszpański w wersji Si-Mi łączy się z luźnym fasonem i kobiecymi marszczeniami. Ubrania z limitowanej kolekcji sfotografowano na korcie - jak czytamy w informacji prasowej, dzięki Joannie "sukienki wieczorowe tak cool, że wyglądają dobrze nawet na korcie tenisowym". Ciekawostka - każdy model nosi imię postaci z klasycznego repertuaru opery, największej pasji Horodyńskiej. Ceny mieszczą się w przedziale 129-590 zł - może drogo, ale dość rozsądnie jak na markę z Mokotowskiej. Będzie hit?
Jak Joanna Horodyńskiej wygląda w swoich projektach dla Si-Mi? - ZDJĘCIA