Przyjęło się, że Robert Lewandowski reklamuje wszystko. Zaśpiewa dla operatora GSM, pochwali się czupryną bez łupieżu, powie Ci, jaki wybrać telefon... Nauczyliśmy się już ignorować ten szum lewandomanii, z jednym wyjątkiem: czy piłkarz występuje w roli modela. Obserwujemy jego przygody z aparatem od pamiętnej sesji okładkowej "Fashion Magazine", w której towarzyszyła mu sama Zuza Bijoch. Powodem spotkania sportowca i top modelki było oczywiście "polskie" Euro 2012.
Zuzanna Bijoch i Robert Lewandowski w Fashion Magazine Fashion Magazine
Od tego czasu Robert nabrał dystynkcji, klasy, dorobił się seksownych zmarszczek i pierwszych akcentów siwizny (Zuza nie zmieniła się wcale). Słowem, stał się idealnym człowiekiem do promowania eleganckich garniturów.
Zauważyła to Vistula, oficjalny partner PZPN, odpowiedzialny za wizerunek naszych reprezentantów w sytuacjach oficjalnych. Na świetnych billboardach marki z okazji Euro wystąpiła cała drużyna, jednak to Robert został ambasadorem linii Selection. Jak się okazuje, po zakończeniu turnieju Vistula postanowiła kontynuować współpracę z Lewandowskim.
Reprezentacja Polski w kampanii marki Vistula mat. prasowe Vistula
Robert został twarzą kolekcji na jesień 2016, opartej na klasyce męskiej elegancki, wzbogaconej o żakard, wyrazistą kratę i elegancki welur na wieczór. Pozowanie idzie Lewandowskiemu coraz lepiej, mimo że mina na ogół jest jedna - poważna, dystyngowana, typowa dla Roberta, w życiu czy na boisku. Vistuli chodziło właśnie o archetyp współczesnego dżentelmena, z silną osobowością, własnymi pasjami i określonym stylem.
Robert Lewandowski w kampanii Vistula jesień-zima 2016, kulisy sesji Bartosz Mrozowski / Vistula
Oficjalna premiera kampanii zapowiedziana jest na koniec sierpnia, już teraz można jednak zobaczyć zdjęcia zakulisowe. Jak łatwo się domyślić, sesja z gwiazdą Euro w centrum Warszawy była dużym wyzwaniem.
Jeden dzień zdjęciowy, różne lokalizacje oraz obecność Roberta w miejscach publicznych nie ułatwiały zadania. Wszędzie towarzyszył nam tłum fanów i rozanielonych kobiet – opowiada Patrycja Hatalska, dyrektor marketingu grupy Vistula.
Co ciekawe, Mateusz Stankiewicz sfotografował Lewandowskiego 5 lipca, czyli zaledwie 5 dni po ćwierćfinałowym meczu z Portugalią. Następnego dnia odbył z półfinał z Walią, w którym Polska brałaby udział, gdyby rzuty karne 30.06 potoczyły się inaczej. Nie zawsze jest łatwo łączyć karierę sportowca i modela...
Robert Lewandowski w roli modela i kulisy nowej kampanii Vistuli - ZDJĘCIA
Robert Lewandowski twarzą linii Vistula Selection wiosna-lato 2016 [WIDEO]: