W kampanii Badura Icons zobaczycie dwie piękne blondynki - Anetę Kręglicką i Natalię Siódmiak oraz francuskiego modela Jerome’a Adamoli. Sesja reklamowa z takim rozmachem to część strategii rebrandingu polskiej marki. 51-letnia Kręglicka ma reprezentować bardziej dojrzałą kobiecość, ceniącą klasykę i elegancję, 28-letnia top modelka - młodość, bliższą awangardzie i zmieniającym się trendom. Panie mogłyby uchodzić za piękny duet matki i córki, gdyby matki i córki mogły wyglądać jak równolatki...
Aneta Kręglicka i Natalia Siódmiak w kampanii kolekcji Badura Icons Zuza Krajewska / mat. prasowe Badura
Jednak to nie zgrany duet blond piękności jest najciekawszym aspektem jesiennej kampanii Badury. Naszą uwagę przykuwa przede wszystkim fakt, że Miss Świata 1989 r. wzięła udział w tworzeniu kolekcji. W projektowaniu obuwia sprawdziła się już inna polska modelka, Anja Rubik, która stworzyła kapsułkową kolekcję dla zaprzyjaźnionego szewca gwiazd Giuseppe Zanottiego.
Tworząc kolekcję myślałam przede wszystkim o tym, żeby podobała się paniom, ale kierowałam się też trochę własnym stylem, ponieważ chciałam, żeby to było bardzo wiarygodne. Żeby te buty, które wymyślę, żebym ja również je nosiła - tłumaczy Aneta Kręglicka w wideo promującym kolekcję.
Dzieła Anety Kręglickiej możemy na razie ocenić na zdjęciach wizerunkowych autorstwa Zuzy Krajewskiej. Z bliska zobaczymy je dopiero 31 sierpnia, kiedy modelka i bizneswoman weźmie udział w prezentacji swoich projektów. Cóż, to na pewno trudniejsze zadanie niż bluzy z napisami, jakie lansują inne polskie celebrytki...
Kampania kolekcji Badura Icons z udziałem Anety Kręglickiej - ZDJĘCIA
Aneta Kręglicka i Natalia Siódmiak za kulisami kampanii Badura Icons mat. prasowe Badura