Znudziły ci się reklamy z idealnymi, ale nijakimi i nudnymi modelkami? To dobrze, bo coraz więcej marek postanawia zatrudniać do swoich reklam osoby, które są przede wszystkim ciekawe.
O najnowszej kampanii H&M, #Ladylike, która promuje damską kolekcję na jesień, zdecydowanie nie można powiedzieć, żeby była nudna i bez charakteru. W trwającym zaledwie półtorej minuty spocie pojawia się multum bohaterek, które robią rzeczy niekoniecznie kojarzące się z "prawdziwą kobiecością" czy społecznymi ideałami.
Obecna jest w nim między innymi przepiękna i dojrzała Lauren Hutton, modelka i aktorka, która znalazła się na okładce "Vogue'a" aż 28 razy, a na emeryturze znowu zaczęła pojawiać się w mediach. W spocie możemy zobaczyć także jedne z najbardziej charakterystycznych twarzy świata mody, np. piegowatą Adwoa Aboah czy Hari Nef - transpłciową modelkę, która wystąpiła między innymi w kampanii &Other Stories (marki grupy H&M).
Co ciekawe, H&M zatrudnił również dwie dziewczyny, które stały się już ambasadorkami ruchu na rzecz akceptacji różnych sylwetek i typów urody w reklamie. Wystąpiły już razem w odważnej sesji bez retuszu, która promowała bieliźnianą markę Lonely. Mowa tu oczywiście o modelce plus-size Palomie Elsesser i szwedzkiej artystce, znanej z pełnej akceptacji owłosienia na ciele, Arvidzie Byström.
Nowa kampania ma charakter, a od występujących w niej kobiet bije pewność siebie. Gdzieś w tle są ubrania, prezentowane jakby przy okazji. Na razie nie ma jeszcze zdjęć ani cen kolekcji, ale już widać, że czeka nas instrygująca jesień w H&M.