Wszyscy z niecierpliwością czekamy na pierwszą kolekcję Rafa Simonsa dla Calvina Kleina. Jego odejście z domu mody Dior powodowało tak dużo plotek i domysłów, że zastanawialiśmy się, jak cała sytuacja wpłynie na proces twórczy tak wrażliwego człowieka. Odpowiedzi na te wszystkie pytania zostaną rozwiane już 10 lutego wraz z prezentacją nowej kolekcji amerykańskiej marki.
Zobacz także: Raf Simons nowym dyrektorem kreatywnym Calvin Klein
Nowy rozdział w historii Calvina Kleina to także nowe logo marki, które powstało we współpracy z Peterem Saville, dyrektorem kreatywnym i grafikiem, który już wcześniej współpracował z Simonsem nad jego autorską kolekcją męską na jesień 2003. Teraz po prawie 14 latach panowie znowu łączą siły, aby nadać amerykańskiej marce nowe oblicze. Z tego powodu, nowe logo CK na Instagramie opatrzone jest opisem, który sugeruje „powrót do źródeł marki”.
Wygląda na to, że doświadczamy nowej, minimalistycznej odsłony marki Calvin Klein, która jednocześnie nie odcina się od swoich początków. Raf Simons jest osobą, która zamierza scalić oba te światy – czy mu się to uda? Trzymamy kciuki!
Zobacz także: Jest już pierwsza kampania "nowego" Calvin Klein. A w niej... bawełniane majtki
Artykuł pochodzi z serwisu Fashionpost.pl:
Fashion Post Fashion Post