Local Heroes są tym dla polskiej mody popularnej, co Magda Butrym czy La Mania dla tej luksusowej. Mimo sukcesów na całym świecie i wsparcia celebrytów (od Rihanny do Miley Cyrus), polska marka pozostaje młoda, świeża i niezbyt droga (więcej o błyskawicznej karierze marki dowiesz się z wywiadu z założycielkami Local Heroes). Najdroższe, co Areta Szpura i Karolina Słota mają w swojej ofercie, to buty, tworzone we współpracy z zewnętrznymi markami. Już w 2015 r. Areta zaprojektowała szaloną, tęczową wersję modelu Reebok Ventilator (fot. poniżej). Kontynuacją współpracy jest nowy model Reebok Classic NPC II.
Areta Szpura w zaprojektowanych przez siebie butach Reebok Ventilator mat. prasowe Reebok
Czym różni się od modelu sprzed dwóch lat? Buty Reebok Classic x Local Heroes są znacznie bardziej "miejskie" i kobiece. Ventilatory projektu Arety były bardzo ozdobne, miały holograficzne panele, aplikacje z imieniem projektantki, chmurkami i serduszkami, sznurówki z mottem marki: "Doing Real Stuff Sucks". Nowe NPC II są przy nich skromne, choć zdobi je... kolorowe futro (można je zdjąć i odsłonić metaliczne sznurówki). Buty występują w dwóch modnych kolorach - różu i chłodnym fiolecie. Urocza i odrobinę kiczowata jest też wymyślna oprawa produktu. NPC II mają ozdobną zawieszkę-serduszko i wysyłane są w pudle z kontrastowym futerkiem.
Taką paczkę oczywiście najpierw odebrały blogerki - zarówno te polskie (Maffashion, Pani Ekscelencja), jak i zagraniczne (różowowłosa Kayla Hadlington). Zwykli śmiertelnicy mogą nabyć modne futrzaste trampki za 399 zł. Są dostępne na stronie Local Heroes, w sklepach Reeboka, można je też znaleźć na Zalando. Buty można też wygrać - Maffashion, która przebywa w słonecznym Los Angeles, rozda jedną parę którejś ze swoich instagramowych fanek.
Kampania Reebok Classic x Local Heroes:
Foto: Marcin Kempski / I LIKE PHOTO GROUP
Modelki: Marta Wieczorek/ MODEL PLUS, Nadia Wójcik/ Rebel Models
Stylizacja: Ewelina Gralak
Set design: Dorota Boruń
Make up i fryzury: Iza Kućmierowska