19-letnia gwiazda pop projektuje dla H&M. Efekt? Naprawdę fajna sportowa kolekcja na lato [ZDJĘCIA]

Widok nazw H&M i Zara w jednym zdaniu - przecież to zaciekli konkurenci. Tym razem jednak chodzi o Zarę Larsson, autorkę przeboju lata 2015, która stworzyła dla H&M całkiem udaną kolekcję.

19-letnia Szwedka Zara Larsson śpiewała oficjalną piosenkę EURO 2016, ale najbardziej znana jest z przeboju "Lush Life", który na samym YouTubie ma prawie 500 milionów odtworzeń. Jeśli jeszcze pamiętacie lato 2015, piosenka Szwedki była wówczas megahitem, a skrzeczący głos nastolatki słychać było w każdym barze i klubie.

 

Zara Larsson dla H&M - zobacz kolekcję

Nic dziwnego, że szwedzki gigant odzieżowy postanowił skorzystać z popularności młodocianego dobra narodowego. W lutym ogłoszono, że Zara pracuje nad własną kolekcją dla sieciówki. Ubrania, które trafią do sklepów na całym świecie 18 maja, utrzymane są w odcieniach bieli, czerni i różu - ulubionego koloru wokalistki. Dominujący styl to oczywiście modny athleisure, kobieca odmiana stroju sportowego wypromowana przez gwiazdy popu jak Rihanna i Beyonce.

Zara Larsson w ubraniach ze swojej kolekcji dla H&MZara Larsson w ubraniach ze swojej kolekcji dla H&M mat. prasowe H&M

Jak na styl sportowy przystało, ubrania z kolekcji współtworzonej przez Larsson są upstrzone napisami, głównie tytułem przeboju "Lush Life". Przewijają się też luźno potraktowane feministyczne postulaty czy całkiem zabawna gra słów "Cats against catcalling" (oznacza to tyle, co "koty przeciwko seksistowskim zaczepkom", ale w języku polskim traci urok).

Nasz ulubiony model z kolekcji Zary Larsson dla H&M - feministyczna kurtka z kotemNasz ulubiony model z kolekcji Zary Larsson dla H&M - feministyczna kurtka z kotem mat. prasowe H&M

Conscious, droższą linią na specjalne okazje.

Więcej ubrań z kolekcji Zary Larsson dla H&M zobaczycie na ZDJĘCIACH