Arket w sprzedaży także w Polsce. Co jeszcze wiemy o nowej marce grupy H&M? [ZDJĘCIA]

Kolejna marka grupy H&M zadebiutuje już jesienią. Będzie nieco droższa od najważniejszej sieciówki szwedzkiego koncernu, ale wciąż tańsza od COS.

W sieci pojawiły się już pierwsze zdjęcia kolekcji Arket jesień-zima 2017. Nie widać na nich zbyt wiele - zaledwie detale z lookbooka. Podobną taktykę kuszenia szczegółem i powolnego budowania napięcia grupa H&M zastosowała przy wprowadzaniu & Other Stories, od 2016 r. dostępnego także w Polsce. Na oficjalnej stronie Arket Polska pojawia się wśród 18 państw, w których kolekcja będzie dostępna od premiery, niestety chodzi tylko o sprzedaż online.

Na butik stacjonarny będziemy musieli trochę poczekać. Pierwsze sklepy pojawią się jesienią w Londynie - najpierw przy Regent Street, następnie na Covent Garden. Na liście priorytetowych lokalizacji jest także Bruksela, Kopenhaga i Monachium.

Co wiemy o Arket, nowej marce H&M?

Nowej marce grupy H&M bliżej będzie do minimalistycznego COS niż trendy &Other Stories, młodzieżowego Cheap Monday czy najbardziej uniwersalnej (i najtańszej) podstawowej marki grupy. Kolekcje mają być ponadczasowe, a ceny będą zaczynać się na poziomie ok. 150 zł i nie przekraczać 500 zł. Charakter marki określany jest jako bliski stylowi skandynawskiemu, a oferta ma obejmować modę, design i wystrój wnętrz.

Podobnie jak w przypadku & Other Stories, w sklepach stacjonarnych Arket znajdziemy także produkty innych marek (grupy H&M, ale nie tylko). Nowością będzie dodatkowa przestrzeń przeznaczona na kawiarnię, przewidziana we flagowych butikach nowej sieci. Klienci Arket będą mogli spróbować przekąsek inspirowanych tradycyjną kuchnią skandynawską, ale w nowoczesnej i zdrowej odsłonie.

Zobaczcie pierwsze ZDJĘCIA kolekcji Arket. Jest na co czekać?

Którą markę grupy H&M lubisz najbardziej?
Więcej o: