Pomysł nie jest tak abstrakcyjny, jak mogłoby się wydawać - Heidi Klum ma już doświadczenie w projektowaniu odzieży (a może raczej firmowaniu kolekcji własnym nazwiskiem). Widzowie "Project Runway" doskonale wiedzą, że supermodelka "po godzinach" prowadzi markę z bielizną, którą w programie intensywnie promuje. Heidi pracowała też nad kolekcjami sportowymi, np. dla marki New Balance. Co zaprojektuje dla Lidla?
Na razie zarówno dyskont, jak i sama zainteresowana, odpowiadają bardzo lakonicznie:
Mam nadzieję, że moja nowa kolekcja zaprojektowana specjalnie dla Lidla spodoba się wszystkim klientom. Bardzo się cieszę z tej współpracy, która jest dla mnie wyzwaniem, ale także wspaniałą zabawą. Sieć Lidl oferuje wysokiej jakości asortyment w atrakcyjnych cenach, co bardzo mi odpowiada. Moda powinna był zabawą i przyjemnością, na którą każdy powinien móc sobie pozwolić – podkreśla Heidi w oświadczeniu niemieckiej sieci.
Wierzycie Klum, że cena ma dla niej znaczenie? My nie bardzo, ale i tak zżera nas ciekawość.
Brzmi szokująco? A jednak, niemiecki dyskont zamarzył sobie, że będzie miał własny tydzień mody. „Lidl Fashion Week” nie będzie oczywiście ekskluzywną imprezą z pokazami mody, a raczej cyklem premier kolekcji specjalnych, na wzór działań takich marek jak H&M czy amerykański Target. Współpraca z Heidi Klum ma być pierwszą odsłoną nowego projektu o wdzięcznej (i kojarzącej się z luksusem) nazwie.
Dlaczego padło właśnie na Klum? W ojczyźnie marki jest przykładem Niemki, która z łatwością podbiła USA. Jak podkreśla Piotr Rogowski z zarządu Lidl Polska, top modelka ma też inne atuty. "Znakomicie odnajduje się w świecie mody, jest osobą pełną energii i radości, a jednocześnie twardo stąpającą po ziemi. Dzięki temu idealnie pasuje do naszej marki, jak i klientów" - czytamy w oświadczeniu.
Pierwsze zdjęcia kolekcji pokażemy Wam, gdy tylko zostaną ujawnione. Na razie możemy przedstawić Wam dotychczasowe dokonania Heidi Klum jako projektantki - ZDJĘCIA