Natalia Siwiec projektantką. Założyła własną markę. Mało kogo na nią stać...

Właśnie ruszył sklep internetowy, z ubraniami "zaprojektowanymi" przez Natalię Siwiec. Kolekcja miała trafić do sprzedaży dwa dni temu, ale... serwery uległy przeciążeniu.

Czym jest Bad Icon? Marka, której nazwę możemy dosłownie tłumaczyć jako "zła ikona, zły wzorzec" nawiązuje do szumu wokół Natalii Siwiec, gwiazdy niezwykle chętnie dzielącej się fanami swoją intymnością (wyjątkiem jest tu ciąża, która skłoniła modelkę do pewnej powściągliwości). O Siwiec mówi się także jako o celebrytce, która w mediach społecznościowych jest w stanie sprzedać każdy produkt.

Zdaje się to potwierdzać awaria sklepu online Bad Icon, który musiał opóźnić uruchomienie sprzedaży ze względu na zbyt duży ruch na stronie. Warto tu zauważyć, że podobnie jak w przypadku kolekcji kostiumów Jessiki Mercedes, projekty nie wyróżniają się specjalnie na rynku, a ich ceny do atrakcyjnych nie należą. Sukienki Natalii Siwiec kosztują 500-600 zł, bawełniane T-shirty 169 zł, a swetry 550-600 zł.

Czy marka Bad Icon naprawdę należy do Natalii Siwiec? Modelka pozowała do wszystkich zdjęć wizerunkowych, przyznaje się też do swojego wkładu artystycznego ("Dziękuje ,że mogłam być obecna podczas projektowania premierowej kolekcji i składa się ona z moich wyborów"). Modelka nie zaznacza jednak, że zainwestowała w Bad Icon. Oficjalnie właścicielem marki jest Bad Icon S.A., zarejestrowana w Pabianicach pod Łodzią. Prezesem firmy jest niejaki Mariusz Gała, a w skład rady nadzorczej wchodzą Anna Gała oraz Siwiec z mężem Mariuszem Raduszewskim.

Próbowaliśmy się skontaktować z firmą i wypytać o szczegóły, niestety podany telefon kontaktowy był przez dłuższy czas wyłączony.

Zobaczcie ZDJĘCIA - podobają Wam się ubrania projektu Siwiec? I, przede wszystkim, czy wydalibyście na nie tyle pieniędzy?

Konturowanie krok po kroku. Jak wymodelować twarz i nie wyglądać sztucznie?

Ubrania projektu Natalii Siwiec są:
Więcej o: