Koronkowa bielizna pojawiła się w Biedronce. Cena oczywiście rekordowo niska

Biedronka ciągle rozwija swoją markę odzieżową, Tom&Rose. 20 lipca ofertę rozszerzono o bieliznę damską z miękkiej koronki. Sprawdziliśmy, na żywo wygląda całkiem nieźle.

Coraz częściej piszemy o dyskontach. Nic dziwnego - prześcigają się w tworzeniu własnych linii odzieży. Lidl przez całe lato lansuje kolejne kolekcje z lnu, w międzyczasie zatrudniając Heidi Klum i zapowiadając cykl kolekcji specjalnych, nazwanych... "Lidl Fashion Week". W międzyczasie Biedronka celuje w ogólnoświatowe trendy, które rozprzestrzeniają się na Instagramie. W tym sezonie sprzedała już dmuchane flamingi, plażowe ręczniki w kształcie kiwi czy arbuza oraz popularne sandałki z pomponami.

Częścią tej strategii jest promowanie Tom & Rose, wewnętrznej marki odzieżowej Biedronki. Ostatnio promowane były ubrania i dodatki na urlop, 20 lipca rozpoczęto sprzedaż bielizny. Chodzi o miękkie, koronkowe staniki typu bralette - model, który w ostatnich latach zdobył ogromną popularność i przyczynił się do spadków sprzedaży usztywnianych biustonoszy.

W dyskontowej wersji dostępne są dwa modele biustonoszy w dwóch wariantach kolorystycznych oraz pasujące do nich figi. Podobnie jak w przypadku sieciówek, produkcja jest azjatycka, co tłumaczy atrakcyjne ceny - zarówno staniki jaki dwupaki majtek kosztują 19,99 zł. Koronka składa się poliamidu (92%) i elastanu (8%). Nie sprawia wrażenia luksusowej, ale jak na tę półkę cenową, jest zupełnie zadowalająca. Rozmiarówka oczywiście uproszczona (S, M, L), więc wielbicielki brafittingu nie mają czego w dyskoncie szukać. Dla oszczędnych z małym biustem - propozycja jest całkiem interesująca...

Zobacz bieliznę Tom&Rose z Biedronki - ZDJĘCIA

Znudziły ci się kreski i czerwone usta? Zobacz trzy najmodniejsze trendy na lato