"Despacito" Luisa Fonsi i Daddy'ego Yankee to takie międzynarodowe "Przez Twe Oczy Zielone" Akcentu - wielu odbiorców nim gardzi, ale liczby mówią same za siebie. Tak jak piosenka Zenka Martyniuka stałą się hitem polskiego YouTube'a, w skali globalnej rządzi właśnie Fonsi. Jego "Despacito" dynamicznie zmierza ku okrągłej liczbie 3 miliardów wyświetleń. Aktualnie ma 2,8 mld, a lato dopiero na półmetku.
Kolekcja Bershka dla fanów "Despacito" - ZOBACZ ZDJĘCIA
Piosenka, która na szczyt popularności musiała czekać aż pół roku, posądzana jest o spowodowanie nagłego wzrostu ruchu turystycznego w Portoryko, ale jej wpływ na ekonomię jest znacznie szerszy. Teraz Lusi Fonsi liczy na kolejne źródło wpływów - z odzieży nawiązującej do utworu.
Bershka, jedna z sieciówek Inditexu, właśnie podpisała umowę z europejskim wydawcą Fonsiego, Universal Music Spain. Efektem współpracy jest pięcioelementowa minikolekcja dla fanów piosenki. W jej skład wchodzi jedna męska koszulka oraz kilka propozycji dla dziewczyn - czarny i biały crop top oraz dwa modele body. Wszystkie modele mają napis "DES-PA-CITO" (w ten sposób wokalista intonuje refren).
Dla Bershki limitowana kolekcja dla fanów latynoskiej muzyki to sposób na urozmaicenie okresu wyprzedaży. Linia "DES-PA-CITO" weszła już do sprzedaży w wybranych salonach marki oraz w sklepie internetowym. Wszystkie modele kosztują zaledwie 49,90 zł.
Nosilibyście?