Gdy pierwszy raz pisaliśmy o projekcie „Lidl Fashion Week” , zachowaliśmy pewien dystans. Co mają wspólnego dyskont i słynny tydzień mody? Okazuje się, że dużo. Lidl podaje już oficjalnie, że zaprojektowana przez Heidi Klum kolekcja „Heidi & The City” będzie miała swoją premierę 7 września w Nowym Jorku, podczas New York Fashion Week. Sama Klum czuje się na tej imprezie jak ryba w wodzie - to tam od lat odbywają się finałowe pokazy finalistów jej programu "Project Runway".
W oczekiwaniu na nowojorski pokaz, Lidl powoli ujawnia szczegóły współpracy z niemiecką supermodelką. „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City" trafi do sprzedaży już 18 września. Będzie dostępna w 28 krajach, w tym w ponad 600 sklepach Lidl w Polsce, w rozmiarach 34-44 (odzież) i 36-41 (obuwie).
Kolekcja Heidi Klum dla Lidl - zobacz pierwsze ZDJĘCIA
Heidi Klum stworzyła kolekcję dla Lidl. Premiera w Nowym Jorku 7 września, sprzedaż - od 18 września mat. prasowe Lidl
Klientki dyskontu na pewno zainteresują ceny ubrań i dodatków. Będą one wyższe niż w standardowych liniach Esmara, ale wciąż bardzo niskie. Mają mieścić się w przedziale 25-200 zł. Mamy już pierwsze zdjęcia ubrań i dodatków zaprojektowanych przez Heidi Klum, a także kilka ujęć z towarzyszącej premierze kampanii pod hasłem #LETSWOW. Pełną kolekcję będzie można zobaczyć dopiero na wybiegu w Nowym Jorku.
Styl przygotowanej przez Heidi Klum kolekcji został zainspirowany, a jakże, Nowym Jorkiem. Stąd tytuł nawiązujący do kultowego "Seksu w wielkim mieście" ("Sex and the City"). Supermodelce/projektantce zależało też, żeby cała linia była ze sobą komplementarna i pozwalała stworzyć wiele spójnych stylizacji:
Pragnę kreować modę z „efektem WOW”. Stworzyłam kolekcję, której elementy można ze sobą dowolnie łączyć i która sprawi, że każda kobieta będzie dobrze wyglądać – wszystko to w bezkonkurencyjnej cenie - podsumowuje współpracę 44-letnia Klum.
Kolekcja Esmara by Heidi Klum, czyli projekty supermodelki dla Lidl. Zdjęcie z kampanii reklamowej kolekcji mat. prasowe Lidl
Bazą kolekcji Klum jest czerń, wzbogacona o buntowniczą panterkę oraz dwie modne barwy - mocne indygo i elegancki koniak. Przekrój fasonów jest dość szeroki - od klasyki (trencze), przez sport (kurtki-bomberki i świetne bluzy z bocznymi suwakami), aż do rocka (ramoneski). W ofercie znajdą się też dżinsy i sporo propozycji na wieczór - subtelny top, skórzana spódnica ołówkowa, zamszowa torebka na łańcuszku, szpilki z kontrastowym czubkiem...
Zobacz wszystkie ujawnione ZDJĘCIA kolekcji Heidi Klum dla Lidl