Reebok przedstawia nową kolekcję dla kobiet, dla których sportowy look
i wygoda są istotnym dopełnieniem codziennych stylizacji. Propozycja na sezon jesień-zima 2017 to kompromis pomiędzy sportową elegancją i miejską wygodą. Inspirowane
ulicznym stylem wzory, modne kroje i wysokiej jakości sportowe materiały to odważne
połączenia, które sprawdzą się również poza salą treningową.
W nowej kolekcji Reebok znalazły się legginsy, staniki sportowe, topy, koszulki, kurtki i bluzy inspirowane uliczną subkulturą. Reebok uzupełnił ubrania treningowe o codzienne elementy tworząc uniwersalne, miejskie stylizacje, które podkreślają wysportowane ciało. Graficzne wzory na legginsach (379 zł) i topach (149 zł), bluzy i kurtki (379 zł) w stonowanych kolorach - wszystko zostało zaprojektowane z myślą o łączeniu i miksowaniu różnorodnych zestawów.
Julia Wieniawa w sesji wizerunkowej dla Reebok, kolekcja na jesień-zimę 2017 mat. prasowe Reebok
W polskiej odsłonie kampanii "Porusz miasto sportowym" stylem udział wzięły piosenkarka i aktorka Julia Wieniawa, pasjonatka fitnessu Agata Sieremska, blogerka Justyna Połeć i trenerka Agata Hincyngier. Każda z nich reprezentuje ideały, które marka utożsamia z kobiecą siłą i niezależnością.