Gwiazda zatrudniona do kampanii reklamowej zwykle zapewnia firmie dodatkowy rozgłos. Na markę zwracają uwagę nie tylko osoby zainteresowane nią, klienci, obserwatorzy branży, czy fani mody, fotografii itd., ale i fani danej celebrytki, czy zwykli konsumenci. Jednak często efekt takiej reklamy nie sprawia, że sprzedaż wzrasta. W dodatku za udział gwiazdy w kampanii reklamowej trzeba zapłacić o wiele więcej niż za kilka, nawet najlepszych modelek. Czy dlatego Domenico i Stefano zrezygnowali z zatrudnienia Madonny ? Zamiast królowej popu w kampanii kolekcji Dolce & Gabbana na wiosnę 2011 zobaczymy Alessandrę Ambrosio , Isabeli Fontanę , Marynę Linchuk i Izabel Goulart .
Kampania Dolce & Gabbana wiosna 2011 www.dolcegabbana.com
Cztery piękności odgrywają scenki . Na jednym ze zdjęć myją stopy, na drugim wykrzykują swoje racje, a na kolejnym przekonują do czegoś Isabeli. Dramatyzm, ekspresja i czarno-biała oprawa kampanii Dolce & Gabbana zwracają uwagę, ale nie wszystkim przypadło to do gustu. Niektórzy są rozczarowani i nie rozumieją, czemu modelki są złe. Inni twierdzą, że panujący w kadrze "nieład" nie pozwala się im na niczym skupić, do tego krytykują nierówny poziom modelek. Maryna i Isabeli grają znakomicie, ale Izabel rozczarowuje. Ich przeciwnikom podobają się filmowe zdjęcia zrobione przez Stevena Kleina tworzące historię, co odróżnia je od klasycznych, nudnych reklam innych marek.
GALERIA !