Karlie Kloss twarzą H&M na jesień/zimę 2011/12

Amerykanka Karlie Kloss zajmująca 4 miejsce w rankingu najlepszych modelek świata została twarzą kolekcji H&M na jesień/zimę 2011/12.

18-letnia Karlie Kloss została odkryta, gdy miała zaledwie 13 lat, ale zadebiutowała po dwóch latach. W 2007 roku podpisała kontrakt z agencją Elite Model Management, a w sierpniu tego roku wzięła już udział do sesji do Teen Vogue. Na wybiegu zadebiutowała we wrześniu 2007 podczas nowojorskiego tygodnia mody. W Nowym Jorku została wynajęta na wyłączność przez markę Calvin Klein, a Mediolanie przez Gucci. W Paryżu prezentowała kolekcje Alexander McQueen, Chloé, Valentino i Viktor & Rolf. W styczniu 2008 zmieniła agencję na NEXT Model Management i od tego czasu jej kariera nabrała tempa.

Od początku kariery wybierana jest do kampanii marek młodzieżowych . Od 2008 współpracuje z GAP , pojawiła się też w reklamie Topshop , Uniqlo oraz Lacoste. Z firmą H&M po raz pierwszy pracowała prze kampanii linii Sonia Rykiel dla H&M w sezonie wiosna/lato 2010. Teraz została twarzą kolekcji na jesień/zimę 2011/12.

Piękna modelka doskonale pasuje do reklamy H&M . Jej urok i doskonała mimika pozwalają jej wcielać się w różne role i sprawiają, że jej zdjęcia nie są nudne. Karlie to jedna z niewielu modelek, która potrafi "grać" oczami. W lookbooku kolekcji szwedzkiej sieciówki modelka wygląda naprawdę świetnie. Zobaczcie sami - GALERIA !

Więcej:

H&M kolekcja na jesień/zimę 2011/12 - zdjęcia >>

Więcej o: