W marcu ubiegłego roku w mediach pojawiła się informacja, że Lara Stone podpisała trzy kontrakty na reklamowanie marek z portfolio firmy Calvin Klein . To było wielkie zaskoczenie, bo firmy zwykle nie zatrudniają jednej modelki do reklamowania kilku kolekcji w tym samym czasie. Ale wybór Lary na twarz korporacji Calvin Klein okazał się strzałem w dziesiątkę. Od ubiegłego roku piękna Holenderka reklamuje flagową linię Calvin Klein Collection, tańszą - CK Calvin Klein, linię dżinsową CK One Jeans, kosmetyki i bieliznę marki.
Autorem najnowszej odsłony kampanii bielizny Calvin Klien jest Patrick Demarchelier , który współpracował z dyrektorem kreatywnym - Fabienem Baronem z Baron + Baron. Duet postanowił uchwycić Larę w taki sposób, by w bieliźnie wyglądała seksowniej niż nago, co koresponduje z hasłem kolekcji bielizny na jesień/zimę 2011/12 - "Naked Glamour ". Postawili na prostotę i subtelność czarno-białych fotografii oraz zmysłowy urok Lary Stone. Kampania jest prosta, ale niezwykle klimatyczna.