Dolce & Gabbana w kampaniach stawiają na prawdziwą kobiecość. Scarlett Johansson jest z kolei na całym świecie uznawana za jej symbol. najnowsza kampania reklamowa jest zachowana w niemal identycznym klimacie, co ostatnie zdjęcia promocyjne marki. Scarlett leży na łóżku, w swych sprawdzonych pozach, a fotografie są dość mocno wyretuszowane.
Zwracaliśmy na to uwagę przy okazji letniej kampanii... Doskonałość widoczna na zdjęciach jest odrealniona. Niestety jest to proceder, na który dziś nikt już nie ma wpływu.
Zdjęcia są autorstwa Mario Testino. Tym razem aktorka promuje swoją twarzą i nazwiskiem nowy podkład oraz maskarę.
Musimy przyznać, że pierwsze kampanie z udziałem artystki podobały nam się znacznie bardziej, bo pomimo retuszu miały swój klimat. W pierwszej, zdecydowano się na stylizacje w stylu Marilyn Monroe , w której trzeba przyznać, Scarlett prezentowała się niezwykle pięknie (mimo, iż nie był to szczególnie oryginalny pomysł), w kolejnych postawiono na bardziej seksowną odsłonę w nieco ostrzejszej wersji, która również pasowała do osobowości i urody aktorki.
Poprzednie zdjęcia, nie tylko były znacznie ciekawsze, ale i bardziej zmysłowe. Przyciągały uwagę, dzięki barwnej kolorystyce makijażu.
Jak podobają wam się zdjęcia?
Scarlett Johansson dla Dolce Fot. Mat promocyjne
Scarlett Johansson dla Dolce Fot. Mat. Promocyjne
Zdjęcie z poprzedniej kampanii:
Scarlett Johansson dla Dolce Fot. materiały promocyjne
W naszej kampanii znajdziecie fotografie ze wszystkich kampanii reklamowych!
Zobacz też:
Jesienne trendy w stylizacji paznokci, czyli jakie kolory lakierów wybrać?