Kampania reklamowa kosmetyków do makijażu Toma Forda

Tom Ford intensywnie zajął się ostatnio pracą nad rozwojem linii Beauty swojej marki. Brakowało już tylko kosmetyków do makijażu. Zobaczcie najnowsze dzieło projektanta, nad którym pracował jak zwykle sam we własnej osobie.

Tom Ford jest w pewnym stopniu fenomenem. Niezależnie od tego czym się zajmuje - efekty są godne podziwu. Jest utalentowanym projektantem, doskonałym reżyserem i znakomitym managerem. Z jednej strony jego pomysłowość budzi podziw, z drugiej szokuje. Jest artystą w pełnym znaczeniu tego słowa, a jego kampanie są godne podziwu.

Charakterystyczne w jego pracy jest to, że w każdy projekt angażuje się osobiście, poświęcając temu całą swoją energię. Ostatnio wiele pisaliśmy o nowościach związanych z perfumami oraz kosmetykami do pielęgnacji ciała.

Z niecierpliwością czekaliśmy również na najnowszą kolekcję kosmetyków do makijażu. Ostatnia kampania reklamowa należała do niezwykle udanych. Wystąpiła w nich Lara Stone razem z samym projektantem. Dziś możemy podziwiać najnowsze produkty do makijażu w dość nietypowej kampanii.

Oto co na temat samej kolekcji ma do powiedzenia Tom Ford:

Tworzenie linii kosmetyków kolorowych to mnóstwo zabawy. Siedzieliśmy w studiu i mieszaliśmy surowe pigmenty, aż otrzymywaliśmy pożądany odcień. Następnie wypróbowywaliśmy go na różnych odcieniach skóry. Tak tworzy się kosmetyki. Moja nowa kolekcja będzie dostępna w Stanach Zjednoczonych i w Europie w październiku. Mam nawet dwie swoje ulubione nazwy pomadek: "Lost Cherry" i "Bitter Bitch". nazywanie kolorów jest bardzo zabawne, czasem mogą w tym pomóc wielkie nazwiska".

Zobaczcie też:

Jesienne trendy według Donny Karan - instruktaż gładkiego upięcia

Więcej o: