Przypominamy, że Aktorka, która już od 4 lat jest twarzą kampanii reklamowych marki Lancome , wspólnie z koncernem stworzyła nową linię produktów Golden Hat by Kate Winslet . Część dochodu ze sprzedaży tej kolekcji ma zasilić konto fundacji "Golden Hat", która wspiera dzieci chore na autyzm.
Działania fundacji są ukierunkowane na uczenie dzieci autystycznych komunikacji ze światem zewnętrznym oraz na zapewnienie im nauki, szkolenia zawodowego, form aktywności i rekreacji dostosowanych do ich niepełnosprawności. Warto wspomnieć, że spośród wszystkich poważnych zaburzeń rozwojowych, liczba przypadków autyzmu zwiększa się najszybciej.
Fundację założyła sama Kate Winslet. Nazwa nawiązuje do tytułu wiersza (The Golden Hat ) napisanego przez Keli Thorsteinssona, chłopca będącego bohaterem filmu dokumentalnego, którego narracją zajmowała się aktorka.
Pragnąc wesprzeć Kate Winslet w jej przedsięwzięciu, marka Lancome opracowała wraz z nią kolekcję makijażu w limitowanej edycji, która będzie oferowana w sprzedaży już w tym miesiącu. Marka zobowiązała się do przekazania kwoty co najmniej 150.000 euro (uzyskanej ze sprzedaży kolekcji ) na rzecz fundacji.
Golden Hat Lancome Fot. Materiały prasowe
Kolekcja Golden Hat Foundation tworzy reinterpretację legendarnej pomadki do ust L'Absolu Rouge, doskonale zresztą znanej wiernym klientkom marki. Oprócz tego oferuje wybór lakierów do paznokci w unikalnych odcieniach i proponuje nowy puder kompaktowy. Wszystkie produkty są sygnowane logo fundacji oraz podpisem aktorki.
Ceny: - Pomadka - 120 zł - Lakier do paznokci - 75 zł - Puder rozświetlający - 210 zł
Zobaczcie także: