Wygląda na to, że rozpoczynamy nową erę - erę zakazu używania Photoshopa.
Emisja nowego spotu reklamowego, w którym Taylor Swift reklamuje maskarę (o ironio o nazwie CoverGirl NatureLuxe) została wstrzymana.
National Advertising Division pracuje nad tym, by zaprzestano wreszcie tworzenia reklam, które wprowadzają w błąd konsumentów.
Chciałoby się krzyknąć - nareszcie!
To nie pierwszy taki przypadek i wygląda na to, że nie ostatni. Coraz więcej przekazów reklamowych jest podlega kontroli zgodności z rzeczywistością. Może firmy zmienią w końcu swoją politykę i zamiast wydawać miliony na reklamę, której ze względu na przekłamanie rzeczywistości - publikacji i tak zakażą, będzie wolała wydać te same, albo nawet mniejsze pieniądze na spot, który będzie pokazywał prawdę. Pojawia się tylko pytanie, czy wówczas znajdzie się ktoś, kto w ogóle ten produkt kupi...
Reklama maskary z Taylor Swift zakazana Fot. Materiały promocyjne
Zobaczcie także: