Zupełnie niedawno piękna twarz Sharon Stone zdobiła okładkę rosyjskiego wydania magazynu Vogue. Znamy ją i kojarzymy od lat. Trudno jednak oprzeć się wrażeniu, że to twarz aktorki sprzed kilkunastu lat.
Pisaliśmy, że Sharon jest jedną z nielicznych gwiazd, które starzeją się z prawdziwą klasą i godnością. Stone, która karierę swą zaczęła jako modelka, a jako aktorka słynęła ze swej niepowtarzalnej urody i figury - wciąż wygląda bardzo kobieco. Ciekawi nas zatem przyczyna, dla której z takim uporem marki retuszują artystkę.
Bo czy naprawdę chodzi o to, by okłamywać odbiorcę? Zmarszczki pojawią się przecież prędzej, czy później i jest to proces zupełnie naturalny. Czy nie lepiej pójść w zupełnie inną stronę i uczyć kobiety akceptować to, co i tak nieuchronne?
Odpowiedzieć możemy sobie same, natomiast marka Dior, której zależy na jak najlepszej sprzedaży produktu i tak zrobi swoje.
Warto dodać, że aktorka już od lat jest twarzą produktu Dior Capture Totale One Essential , przeznaczonego do walki ze zmarszczkami, jednak najnowszy spot reklamowy w sposób wyjątkowy razi swym przekłamanym obrazem.
Co wy sądzicie na ten temat?
Sharon Stone i jej podróż w czasie z Elle Russia Kolaż Lula.pl
Nową reklamę umieścił na swoim serwisie Coco Perez. Zobaczcie!
Zobaczcie także: