Kosmetyki stworzone z myślą o millenialsach? Zobacz nową linię Estee Lauder współtworzoną z Kendall Jenner

Estee Lauder postanawia trafić do nieco młodszych konsumentek i wprowadza na rynek nową linię - Estee Edit.

Kendall Jenner i blogerka modowa Irene Kim zostały twarzami i współtwórcami najnowszej linii Estee Lauder - Estee Edit . Nowa kolekcja jest kierowana do zdecydowanie młodszych konsumentek niż tradycyjna marka.

Linia podzielona jest na dwie podstawowe sekcje: The Edgiest , The Barest . W pierwszej znajdziemy mocne i ciemne kolory, druga opiera się przede wszystkim na pielęgnacji i naturalnym wyglądzie skóry. Poza nimi, powstała także sekcja, która ma działać tak, jak gościnni redaktorzy w czasopismach i gazetach. Pierwszymi gośćmi są właśnie Kendall i Irene.

 

W kolekcji znajdziemy aż 82 nowe produkty, zarówno te do makijażu jak i pielęgnacyjne. Na kolorówkę składają się produkty do malowania twarzy, między innymi kremy rozświetlające, podkłady, kredki do powiek i brwi, a także największy hit kolekcji - paletka cieni Kendall Jenner. Modelka wybrała kolory, które miały się w niej znaleźć. Znajdziemy w niej przede wszystkim naturalne, brązowe odcienie, trochę szarości, ale także nieco fioletu. Jednak w paletce znajdują się także dwa naprawdę ciekawe, metaliczne cienie, które świecą pod wpływem ultrafioletu.

Wśród kosmetyków pielęgnacyjnych znajdziemy między innymi produkty do demakijażu, nawilżające maseczki na twarz i pod oczy oraz balsamy. Poza tym można sięgnąć także po rozświetlający krem pod oczy a także pilingi.

Kosmetyki z kolekcji Estee Edit dostępne są już na amerykańskiej stronie Sephory, więc na razie możemy się im tylko przyglądać. Ceny wahają się od 15 dolarów za chusteczki do demakijażu, do 50 za krem nawilżająco-rozświetlający. Trzeba jednak przyznać, że odświeżona i odmłodzona Estee wygląda naprawdę atrakcyjnie.

Zobacz wideo
Więcej o: