Pierwsze perfumy Mohito. Polska sieciówka lansuje aż pięć zapachów

Popularna sieciówka wchodzi na rynek perfumiarski. Do sklepów trafiły wody toaletowe i perfumowane w niskich cenach.

Nikogo nie dziwią buteleczki z zapachami w Zarze, ale polskie sieciówki dotąd były dość oporne w kwestii podboju rynku kosmetycznego. Od czasu do czasu (też z rzadka), zapachy lansują polscy projektanci (Bohoboco, Michał Szulc), wodę perfumowaną sprzedaje też Anja Rubik (Original we współpracy z Inglotem). Teraz do konkurencji staje Mohito, sieciówka potężnej grupy LPP. Okres przedświąteczny sprzyja nowym inwestycjom, a nowe zapachy z pewnością pomyślane są jako "bezpieczne" prezenty.

Do sklepów Mohito i do sprzedaży online trafiło pięć zapachów,prawie wszystkie w bardzo konkurencyjnej cenie 79,90 zł. Droższa jest tylko Diva (99,90 zł), która wygląda bardziej ekskluzywnie ze względu na flakon z ozdobną pompką. Pachnie jaśminem, konwalią i różą, później wyczuwalne są nuty wanilii i piżma.

Woda perfumowana MOHITO Diva, 99,90 złWoda perfumowana MOHITO Diva, 99,90 zł Mohito

Co jeszcze znajdziemy we flakonikach z Mohito? Black ma orientalny styl, a do brzoskwini i malin dorzucono aromat bergamotki (coś dla wielbicieli herbaty Earl Grey!). Do wyboru jest także cytrusowo-kwiatowy Lover's Delight i Touch of Love, z frezją, kwiatami pomarańczy i wanilią. Najbardziej nietypowym zapachem w porfolio polskiej sieciówki wydaje się jednak Magnifique z różowym pieprzem i mandarynką. Gdyby pieprz nie wystarczył, do zapachu dorzucono trochę kawy, rozpoznawalnej w nucie serca.

Zobacz także: Kolekcja Mohito na sezon jesień-zima. Pozuje Magda Frąckowiak

Czy perfumy z sieciówki pachną równie dobrze, co wycenione na kilkaset złotych flakony z Sephory? O tym możecie się już przekonać, przy okazji zakupu dżinsów czy sukienki.

Kampania i opakowania perfum Mohito - ZOBACZ ZDJĘCIA


Znacie najlepszą reklamę perfum w historii?

Spot promujący perfumy KENZO World