Targi Cosmoprof w Bolonii to największe na świecie wydarzenie dotyczące szeroko pojętej dziedziny urody i kosmetyki. Porównać można go do światowej już sławy Fashion Week'ów. W tym roku były to już 42 targi.
W ramach Cosmoprofu, oprócz Cosmopacku skupiającego producentów i dystrybutorów, opakowań, surowców, maszyn i technologii wyodrębniono dodatkowe cztery sektory: Beauty, Hair, Perfumery&Cosmetics.
I to między innymi te sektory, wprowadziły wiele nowości, o których w świecie urody zapewne będzie jeszcze głośno.
Paznokcie:
Nowością w Polsce jest makijaż hybrydowy , a na światowych rynkach już pojawiają się kolejne, znacznie bardziej innowacyjne. Popularne do tej pory żelowe lakiery wykorzystywane w manicurze hybrydowym, które suszy się pod specjalnymi lampami UV, zastąpione mają być innymi, których gwarantowana trwałość nie wymaga już promieni lampy licowej. Marka OPI ma wprowadzić na rynek lakiery żelowe , które kobiety stosować będą mogły w domu.
Sztuczne rzęsy:
Paperself - firma z Wielkiej Brytanii prezentowała na targach sztuczne rzęsy wycięte w niepowtarzalne wzory. Wykonane są z wodoodpornego papieru, a wykorzystać można je aż czterokrotnie. Można wykorzystać całe zestawy, lub jego elementy doklejając je w strategicznych miejscach.
Sensacją były również produkty wzmacniające naturalne rzęsy i stymulujące ich wzrost.
Fot. Paperself.com Fot. Paperself.com
Fot. Paperself.com Fot. Paperself.com
Włosy:
Mimo, że do nas osobiście to nie przemawia - na targach hitem były również kolorowe pasma do przedłużania włosów. Trend wyrazistych kolorów dotarł i do tej dziedziny urody. Skóra:
Wyróżnienie w mediach otrzymała również Polska marka Fiolantina za oryginalne opakowania i doskonałą konsystencję produktów.
Ekologiczne opakowania:
Tajwańska marka produktów do pielęgnacji włosów O'Right promowała najnowsze opakowania wykonane z materiałów pochodzących aż w 80% z recyklingu, nadruk zaś wykonano za pomocą atramentu na bazie soi. Sam kosmetyk również ma w swoim składzie substancje organiczne.
Zobaczcie też: