Rzęsy w zwierzęcych kształtach i inne sensacje ze świata urody na targach w Bolonii

Na początku kwietnia w Bolonii odbyły się najważniejsze targi kosmetyczne na świecie. Tysiące firm prezentowało na niej zaskakująco innowacyjne projekty i produkty.

Targi Cosmoprof w Bolonii to największe na świecie wydarzenie dotyczące szeroko pojętej dziedziny urody i kosmetyki. Porównać można go do światowej już sławy Fashion Week'ów. W tym roku były to już 42 targi.

W ramach Cosmoprofu, oprócz Cosmopacku skupiającego producentów i dystrybutorów, opakowań, surowców, maszyn i technologii wyodrębniono dodatkowe cztery sektory: Beauty, Hair, Perfumery&Cosmetics.

I to między innymi te sektory, wprowadziły wiele nowości, o których w świecie urody zapewne będzie jeszcze głośno.

Paznokcie:

Nowością w Polsce jest makijaż hybrydowy , a na światowych rynkach już pojawiają się kolejne, znacznie bardziej innowacyjne. Popularne do tej pory żelowe lakiery wykorzystywane w manicurze hybrydowym, które suszy się pod specjalnymi lampami UV, zastąpione mają być innymi, których gwarantowana trwałość nie wymaga już promieni lampy licowej. Marka OPI ma wprowadzić na rynek lakiery żelowe , które kobiety stosować będą mogły w domu.

Sztuczne rzęsy:

Paperself - firma z Wielkiej Brytanii prezentowała na targach sztuczne rzęsy wycięte w niepowtarzalne wzory. Wykonane są z wodoodpornego papieru, a wykorzystać można je aż czterokrotnie. Można wykorzystać całe zestawy, lub jego elementy doklejając je w strategicznych miejscach.

Sensacją były również produkty wzmacniające naturalne rzęsy i stymulujące ich wzrost.

Fot. Paperself.comFot. Paperself.com Fot. Paperself.com

Fot. Paperself.comFot. Paperself.com Fot. Paperself.com

Włosy:

Mimo, że do nas osobiście to nie przemawia - na targach hitem były również kolorowe pasma do przedłużania włosów. Trend wyrazistych kolorów dotarł i do tej dziedziny urody. Skóra:

Wyróżnienie w mediach otrzymała również Polska marka Fiolantina za oryginalne opakowania i doskonałą konsystencję produktów.

Ekologiczne opakowania:

Tajwańska marka produktów do pielęgnacji włosów O'Right promowała najnowsze opakowania wykonane z materiałów pochodzących aż w 80% z recyklingu, nadruk zaś wykonano za pomocą atramentu na bazie soi. Sam kosmetyk również ma w swoim składzie substancje organiczne.

Zobaczcie też:

Najmodniejsze fryzury. Inspiracje z paryskich wybiegów

Więcej o: