L'Air Nina Ricci - nowa kampania reklamowa zapachu

Legendarny zapach perfum L'Air Du Temps zrodził się w 1948 roku. Dziś możemy oglądać jego kolejną odsłonę.

Nowa kampania reklamowa jest dziełem fotografa Ryana McGinley'a i tym razem komunikat ma dotrzeć do nieco młodszego odbiorcy. Na zdjęciach i krótkim, spocie reklamowym możemy oglądać modelkę Noreen Carmody , która jest twarzą nowego zapachu. Reklama jest jednak kontynuacją klasycznego zapachu L'Air du Temps, który powstał kilkadziesiąt lat temu.

Główna bohaterka jest zafascynowana Paryżem i odkrywaniem uroków życia. Wśród pojawiających się haseł słyszymy o wolności, przygodzie, miłości i pokoju . Zapach L'Air ma być elementem powietrza, którym oddychamy, nastrojem chwili i odbiciem każdej epoki. Historia perfum sięga w końcu 1948 roku. Zapach powstał z myślą, by stać się symbolem kobiecości i wiecznej młodości.

L'Air - jest kwiatowo - ostrym zapachem. To unikalne połączenie kontrastów. Ostry goździk i gardenia z subtelną różą i jaśminem. Bazą jest drzewo sandałowe i irys.

Kampania jest bardzo dziewczęca i wprowadza z wesoły nastrój. Jasna kolorystyka budzi pozytywne skojarzenia, które na myśl przywodzą: młodość, czystość i radość odkrywania uroków pięknego świata oraz budzenie się młodego człowieka do życia. Reklama pokazuje moment, w którym wydaje się, że wszystko co najpiękniejsze dopiero przed nami.

Zobaczcie i oceńcie sami:

 

Zobaczcie:

Mon Jasmin Noir już na polskim rynku

Jak podoba wam się nowa reklama?
Więcej o: