Kolejna odsłona kampanii reklamowej perfum Be Delicious DKNY

Konwencja reklam kultowych już perfum Be Delicious DKNY od lat niewiele się zmienia. Koncept marki najwidoczniej się sprawdza.

Kampania reklamowa zapachu Be Delicious DKNY niewiele zmienia się od lat. Jest to tym bardziej dziwne, że dziś popularne marki kosmetyczne wciąż prześcigają się w wymyślaniu coraz to ciekawszych i oryginalnych sposobów na wypromowanie swojego produktu. Rzadko spotyka się taką samą konsekwencję. Jednym z wyjątków jest tu właśnie DKNY. Naszym zdaniem jest to jednak plus. Dzięki temu bowiem kampanie są rozpoznawalne i bardziej kojarzą się z marką.

Oryginalny zapach DKNY Donny Karan został wprowadzony na rynek 11 lat temu , ale wciąż jeszcze jest jednym z najbardziej popularnych i najlepiej sprzedających się zapachów. Jest w czołowej światowej 20!

2 miesiące temu pisaliśmy o nowej twarzy marki - czarnoskórej Chanel Iman . Do grona ambasadorek dołącza również azjatycka modelka Fei Fei Sun .

Zdjęcia modelek, które wywodzą się z innych kultur są identyczne. Ubranie, uczesanie, makijaż, a nawet ta sama biżuteria. Każda z modelek reprezentuje bowiem inną część świata, dzięki czemu kobiety z różnych zakątków ziemi mają szansę utożsamiać się z urodą ambasadorek. Na większości rynków to wciąż Lara Stone jest czołową reprezentantką kultowego zapachu. W nowej kampanii, która pojawi się na jesieni - to właśnie ona będzie promowała produkt.

I która z modelek podoba wam się najbardziej?

Be DeliciousBe Delicious Fot. materiały promocyjne

Chanel Iman w kampanii reklamowej zapachu Be Delicious DKNYChanel Iman w kampanii reklamowej zapachu Be Delicious DKNY fot. materiały reklamowe

Fei Fei Sun w kampanii reklamowej zapachu Be Delicious DKNYFei Fei Sun w kampanii reklamowej zapachu Be Delicious DKNY fot. materiały reklamowe

Zobacz też:

Justin Bieber i jego nowe...damskie perfumy

Która z modelek podoba wam się najbardziej?
Więcej o: