Kampania reklamowa zapachu Be Delicious DKNY niewiele zmienia się od lat. Jest to tym bardziej dziwne, że dziś popularne marki kosmetyczne wciąż prześcigają się w wymyślaniu coraz to ciekawszych i oryginalnych sposobów na wypromowanie swojego produktu. Rzadko spotyka się taką samą konsekwencję. Jednym z wyjątków jest tu właśnie DKNY. Naszym zdaniem jest to jednak plus. Dzięki temu bowiem kampanie są rozpoznawalne i bardziej kojarzą się z marką.
Oryginalny zapach DKNY Donny Karan został wprowadzony na rynek 11 lat temu , ale wciąż jeszcze jest jednym z najbardziej popularnych i najlepiej sprzedających się zapachów. Jest w czołowej światowej 20!
2 miesiące temu pisaliśmy o nowej twarzy marki - czarnoskórej Chanel Iman . Do grona ambasadorek dołącza również azjatycka modelka Fei Fei Sun .
Zdjęcia modelek, które wywodzą się z innych kultur są identyczne. Ubranie, uczesanie, makijaż, a nawet ta sama biżuteria. Każda z modelek reprezentuje bowiem inną część świata, dzięki czemu kobiety z różnych zakątków ziemi mają szansę utożsamiać się z urodą ambasadorek. Na większości rynków to wciąż Lara Stone jest czołową reprezentantką kultowego zapachu. W nowej kampanii, która pojawi się na jesieni - to właśnie ona będzie promowała produkt.
I która z modelek podoba wam się najbardziej?
Be Delicious Fot. materiały promocyjne
Chanel Iman w kampanii reklamowej zapachu Be Delicious DKNY fot. materiały reklamowe
Fei Fei Sun w kampanii reklamowej zapachu Be Delicious DKNY fot. materiały reklamowe
Zobacz też: