Minął już rok od kiedy Madonna wraz z córką stworzyły kolekcję Material Girl. Dziś zdecydowały się na rozszerzenie marki o linię kosmetyczną.
Wśród produktów, które będzie można w niej znaleźć są: lakiery do paznokci, błyszczyki, mgiełki i balsamy do ciała. We wrześniu linia kosmetyków zostanie wzbogacona o cienie do powiek - informuje PAP.
Lourdes ma dużą swobodę przy kreowaniu marki. Córka Madonny ma podobno bardzo wyrafinowany gust. Jednak wszelkie pomysły Loli, musi ostatecznie zaakceptować matka. Przypomnijmy, że pierwszą twarzą promującą kolekcję Material Girl - była Taylor Momsen . Niedawno zastąpiła ją w tej roli Kelly Osbourne .
Lanie List, dyrektor ds. podnoszenia efektywności sprzedaży grupy Iconix Brand Group, który pracuje z gwiazdą przy marce mówi:
Kosmetyki pojawią się w sprzedaży już na w sierpniu.
Madonna z adoptowaną córką Mercy James, która pochodzi z Malawi oraz swoją biologiczną córką Lourdes. REUTERS/Mike Hutchings
Zobacz też: