Donatella Versace nie chce "puszystych" w reklamach kolekcji H&M

Świat mody w pewnych dziedzinach jest bezlitosny, a Donatella Versace to zasadnicza kobieta. Projektantka stanowczo zaznaczyła, że w kampanii reklamowej dla H&M nie ma miejsca dla puszystych.

Gazeta The New York Daily News wpadła na pomysł zrobienia sesji zdjęciowej z udziałem puszystych kobiet ubranych w kreacje z tak długo wyczekiwanej kolekcji Versace dla H&M . Aby opublikować zdjęcia, musiały zostać zatwierdzone przez markę Versace.

Osoby odpowiedzialne za akceptację odpowiedziały drogą e-mailową, że Donatella Versace osobiście musi zatwierdzić, jakie osoby noszą nową kolekcję w prasie i na potrzeby reklamowe, dodając, że raczej nie spodoba jej się pomysł z fotografowaniem puszystych kobiet.

Mieli rację. Kiedy publicysta gazety zorganizował sesję i wysłał propozycje zdjęć (dwóch z trzech kobiet), które miały zostać opublikowane w prasie, tylko jedna została zaakceptowana przez markę.

Versace w H&M. Szał zakupów

Gdy redaktor poprosił o wyjaśnienie, przyszła dyplomatyczna odpowiedź, że kobieta, która została odrzucona nie pasuje do wizerunku marki Versace. W domyśle - nie pasuje, ponieważ nie jest wystarczająco szczupła.

Trochę to dziwne, biorąc pod uwagę, że kolekcja dla H&M ma trafić do sklepów (sieciówek) na całym świecie i zawiera ubrania dla kobiet o różnych rozmiarach. I mniejszych i większych.

Wygląda na to, że mimo, iż kolekcja jest dla każdego, Donatella nie chce, by promowały ją kobiety o rozmiarze większym niż S. Gazeta natychmiast opisała całą sytuację dodając złośliwie, że najwidoczniej 56-letnia projektantka z rozjaśniaczem na włosach i ustami ukąszonymi przez pszczołę nie rozumie słowa "prawdziwa" kobieta.

Jakie jest wasze zdanie na ten temat?

Donatella VersaceDonatella Versace fot. Eastnews

Zobaczcie również:

Psychotest - czy masz obsesję na punkcie odchudzania?

Więcej o: