Dziewczynki, które słuchały Spice Girls pod koniec lat 90. nie bardzo wiedziały, o co chodzi z tym całym "girl power". Może dlatego, że wokalistki były jak wycięte z katalogu stereotypów, a przekaz płynący z "Wannabe" sprowadzał się mniej więcej do tego:
Jeśli chcesz być moim chłopakiem, musisz być ogólnie spoko, nie oceniać mnie, dbać o mnie i polubić moich przyjaciół. Zigazig aaah
Po 20 latach Victoria Beckham zreflektowała się i zamiast naiwnego "Wannabe" promuje na FB jego nową, dojrzalszą wersję:
W dynamicznym teledysku wzięły udział najbardziej uznane tancerki młodego pokolenia (m. in. genialny duet Taylor Hatala i Larsen Thompson). Kolorowe stroje w stylu 90s, rozpoznawalne twarze i perfekcyjna choreografia mają jednak służyć zwróceniu uwagi na naprawdę ważne sprawy. W nowym "Wannabe" przeplatają się najważniejsze hasła walki o równość płci: stop przemocy wobec kobiet, stop dziecięcym ślubom, postulat równych płac i powszechnego dostępu do edukacji dla dziewczynek. Film kręcono w ojczyźnie spicetek oraz w krajach, które szczególnie potrzebują szybkiej poprawy sytuacji kobiet.
Soczyste wideo stworzyła organizacja The Global Goals for Sustainable Development. Promuje ono inicjatywę związaną ze zbliżającym się Zgromadzeniem Ogólnym ONZ w Nowym Jorku. Pod hasztagiem #WhatIReallyReallyWant zbierane są zdjęcia młodych kobiet z równościowymi postulatami wypisanymi na kartonie. Ty też możesz wziąć udział w akcji - wystarczy, że masz komórkę, marker i... girl power.